    From: "news.tpi.pl" <g...@l...it>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adres IP umieszczony na stronie.
    Date: Sat, 14 Jan 2006 09:40:04 +0100

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    news:dq9kcl$km4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Adres ip nie jest twoj. Jest przyporzadkowany do twojego komputera albo
    > i calej sieci komputerow. Nie jest to "dana osobowa" ktora podlega
    > ochronie.
    > Zawsze mozna napisac "ktostam z adresu ip 217.98.97.159",
    > bo rownie dobrze moglbys chciec zabraniac umieszczenia wpisu "ktostam z
    > Warszawy".

    Sprawa jest troszke powazniejsza. Chodzi o to, iz na stronie z lista osob
    oszukujacych w Battlefield2 umieszczono moje ip oraz nick'a. Oczywiscie
    reszta danych sie nie zgadza, wiec to jakis przekret. Ale przez to nie moge
    wziac udzialu w zawodach w ktorych jest do wygrania 100 000 euro. Dla
    niektorych moze to sie wydawac smieszne, ale dla mnie nie, bo moje szanse na
    wygrana nie bylyby zerowe.

    Pozdrawiam!