  • Data: 2006-01-15 12:32:39
    Temat: Re: Adres IP umieszczony na stronie.
    Od: Pav <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a):

    > Ale tak właściwie to co nam chciałeś powiedzieć? Adres IP to nie jest
    > dana osobowa, z danego komputera może przecież korzystać kilka osób.

    Widzisz z danego mieszkania też może korzystać kilka osób a przyznasz
    że adres jest daną osobową.Wszystko zależy od kontekstu danej sprawy
    i nie można z góry zakładać że ip nie jest lub jest daną osobową.
    (przytoczyłem Ci właśnie dokładną wypowiedź pani GIODO na tak zadane
    pytanie podczas jakiejś konferencji, całkiem niedawno).