    From: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Administracja Osiedla - Co mogą zrobić???
    Date: Sat, 1 Oct 2005 16:54:11 +0000 (UTC)

    On 2005-10-01, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie ma wyjscia, bo to prawda obiektywna:-)

    Prawdą obiektywną jest - dla uściślenia - to, że obydwaj uznajemy, iż
    przedstawiono punkt widzenia jak najbardziej SUBIEKTYWNY, a więc może i (w
    jakimś stopniu) zgodny z prawdą, a może i nie.

    > W pierwszym swoim poście ( 28.09. 2005; 00:38)/ Przeczytaj, co
    > wątkotwórca napisał i jak mu odpowiedziałeś.

    To może Ty raczej przeczytaj. Co "wątkotwórca" napisał, to sobie sam
    sprawdź, ja tylko przytoczę moją odpowiedź:

    #v+
    A co w tym takiego znowu dziwnego, że ktoś chciałby mieć święty spokój
    w swoim własnym mieszkaniu?

    Całe Twoje zmartwienie to "czy ona może mi coś zrobić". A to, że komuś
    najwidoczniej hałasujesz - jak widać, kompletnie Cię nie obchodzi.
    #v-

    Gdzie tu jest "zanegowanie wszystkiego" - to ja nie wiem, ale Ty (domyślam
    się, że) wiesz, i z całą pewnością mi to wskażesz.

    > A może poszli do lasu.

    Skoro tak - to po co wyjeżdżasz z trybem przypuszczającym? Napisz otwarcie:
    "nie wiem".

    > Na poczatku niniejszego postu było cos o subiektywiźmie.

    No to sobie sam przeczytaj, co było - co to, czy ja Twój osobisty lektor
    jestem?
    --
    pozdrowienia

    Z.