    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Administracja Osiedla - Co mogą zrobić???
    Date: Sat, 01 Oct 2005 15:15:39 +0200

    Zbigniew B. napisał(a):

    > NO WŁAŚNIE. Zgadzamy się zatem co do tego?

    Nie ma wyjscia, bo to prawda obiektywna:-)

    > A gdzie tak napisałem? I gdzie "zanegowałem wszystko"?

    W pierwszym swoim poście ( 28.09. 2005; 00:38)/ Przeczytaj, co
    wątkotwórca napisał i jak mu odpowiedziałeś.

    > Może z up...ą sąsiadką - a może z hałaśliwym sąsiadem.

    A może poszli do lasu.

    > He, to spójrz na początek niniejszego postu... :]

    Na poczatku niniejszego postu było cos o subiektywiźmie.

    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson