  • Data: 2018-03-16 10:17:05
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-03-16 o 08:28, z pisze:

    >skoro nie może mieć nic do powiedzenia w kontekście pożytkowania tych
    >pieniędzy, to obywatelska postawa tu nie ma nic do rzeczy. Dla mnie
    >dobrym przykładem obywatelskiej postawy były podatki lokalne (takie
    >nasze "klimatyczne") na Bawarii. Tam właściciele pensjonatów
    >uczestniczyli w decydowaniu na co będą zebrane w ten sposób pieniądze
    >przeznaczane, dodatkowo każdy płacący dostawał odpowiednie
    >potwierdzenie, które pozwalało mu w okresie pobytu na korzystanie z
    >ulg w opłatach na korzystanie z infrastruktury. Więc podejście
    >win-win jak widać postawy obywatelskie kształtuje.

    Albo i nie, jak mlody powie "szkoda chodzic na te zebrania, bo tam sie
    jakies stare dziadki kloca".

    No i czy wlasciwe jest placenie podatku, zeby potem miec znizke ?
    Nie lepiej nie placic ... i miec na pelna cene ?

    A potem masz jeszcze przyklad Ohio - zalegalizowali maryche,
    opodatkowali ... i zarobili tyle, ze zgodnie ze stanowym prawem
    powinni oddac podatnikom.

    A jak polityk ma cos wyplacic, to mu sie szlaban w glowie opuszcza.
    I g* tam, ze tak prawo nakazuje.

    Choc po prawdzie
    http://money.cnn.com/2015/11/03/news/colorado-mariju
    ana-vote/index.html

    to jest jakies 6 $ na glowe, wiecej bedzie zachodu ze zwracaniem, niz
    te 6$ warte.
    Mozna "lepiej wydac". Ale ciekawe ile kosztuje referendum.

    Ktos wie, jak sie skonczyla sprawa ?

    J.