  • Data: 2005-07-06 08:20:07
    Temat: Re: ARSEN rozlozyl mnie na lopatki :-)
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira <c...@-...pl> naskrobał/a w
    news:dag2dm$qll$1@inews.gazeta.pl:

    > No dobra, wszystko fajnie, ale czy oni maja prawo to ze mnie
    > sciagac _zanim_ wniesli pozew do sadu? Bo to jest wymienione
    > jako czesc sumy, ktora jestem im winna. Teraz. Nie potem.

    Pisałeś, ze to przykładowy nakaz egzekucyjny[1]. Jako, że egzekucję można
    prowadzić na podstawie prawomocnego orzeczenia sądowego[2], to są właśnie
    sumy na "potem". IMO ma cię to nastraszyć: płać, albo idziemy do sądu i
    będziesz musiała o tyle więcej zapłacić.

    [1] Jakiś dziwny wytwór. Strzelam, że chodzi o jakiś nakaz zapłaty.
    [2] I paru innych rzeczy, ale nie mają one w tej sytuacji zastosowania.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    We are born naked, wet and hungry. Then things get worse.