  • Data: 2004-11-29 21:11:48
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:311gpbF37qr25U1@uni-berlin.de...

    Sugeruję, że Ty sam nie chcesz sie dowiedzieć prawdy, albo nie chcesz jej
    przyjąć do wiadomości. Każdy serwer ma swojego admina. Grupa psp jest co
    najmniej na 5 serwerach, bo z tylu ją ściągam. być może na większej ilości,
    bo mi się nie chce sprawdzać. Rozumiem, że możesz mieć pecha i tracisz na
    jednego niesolidnego admina, który Cię będzie złośliwie blokował be
    jakichkolwiek podstaw racjonalnych. No załóżmy dwóch. Ba, niech ich będzie
    trzech, choć to już zaczyna na epidemię złośliwości wyglądać. Ale to mało.
    Ich musi być co najmniej 5-ciu! Czemu nie blokują mnie i miliona innych
    internautów?