  • Data: 2004-11-29 20:57:38
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > No waśnie. I sam, metodą pośrednią doszedłeś do - moim zdaniem -
    > sedna. Albo sobie nagrabiłeś u wielu adminów, a więc jest mało
    > prawdopodobne, byś sie do tego walnie nie przyczynił. Albo tonie
    > wina adminów, tylko dostawcy Internetu. Tylko on może Ci na
    > przykład dany kanał zablokować.

    Jesteś pewny, że blokada po nazwisku to skutek działania
    dostawcy internetu? Przecież posty z nazwiskiem Edward Robak
    były blokowanie niezależnie od tego kto odpowiadał na moje posty.
    Coś tu wyraźnie śmierdzi... :o)
    Zmowa adminów którą sugerujesz też jest mało wiarygodna
    bowiem taki dożywotni wyrok na blokadę czyjegoś adresu
    chyba w żadnym prawie poza totalitaryzmem nie daje szansy
    poszkodowanemu do obrony.
    Nie sądzisz, że coś jest nie tak z tą CENZURĄ???
    Edward Robak