  • Data: 2004-11-28 22:58:08
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cob7ds$dfh$2@news.onet.pl...

    > Za wejście do sklepu też się nie płaci,

    Samo wejście do sklepu nie oznacza skorzystania z jego oferty (zakupienia
    towaru/usługi).

    > co nie znaczy, ze właściciel może
    > wywalać, kogo mu się żywnie podoba. Opłata tu akurat ma małe znaczenie.

    A gdyby własciciel sklepu powiedział mi: "to jest teren prywatny, prosze
    wyjść"? Rozumiem, że nie ma prawa, ale dlaczego?

    A'propos nieodpłatnych świadczeń nasunęło mi się takie pytanie: kupuję
    telewizor i sprzedawca GRATIS daje mi zegarek. Czy tego zegarka dotyczą
    przepisy o sprzedaży konsumentom (odpowiedzialność za niezgodność z umową
    i inne takie)?

    Alek