    From: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ALLEGRo - po raz drugi...
    Date: Thu, 22 Feb 2007 12:19:01 +0000 (UTC)

    Dnia 22.02.2007 Piotr Kubiak <p...@m...liamg> napisał/a:

    > Kontakt to może i został nawiązany, ale tylko i wyłącznie pomiędzy
    > nadającym i odbierającym maila, a niekoniecznie między sprzedającym i
    > kupującym.

    Takim prawniczym bełkotem to można próbować zagadać każdą sprawę: "tak,
    dzwonił Pan - ale nie do mnie, a jedynie pod mój numer; nie, to był tylko
    ktoś, kto miał głos podobny - skąd znał szczegóły sprawy? A diabli go
    wiedzą, najmij Pan sobie detektywa", "tak, wysłał Pan pismo - ale nie do
    mnie, a jedynie na mój adres" itp. itd.

    W momencie, kiedy zarówno sprzedający jak i kupujący w panelu
    administracyjnym Allegro wpisali określone adresy mailowe - wymianę
    korespondencji spod tychże adresów można w pełni utożsamiać jako nawiązanie
    kontaktu pomiędzy sprzedającym a kupującym. A jeśli to kwestionujemy - zatem
    kwestionujemy jakość jakichkolwiek ustaleń co do transakcji poprzez Sieć,
    skoro nie są zawierane osobiście.
    --
    UPR - "Unia Polaków Rozumnych"