eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAGD ariston angielska gwarancja w polsce?.Re: AGD ariston angielska gwarancja w polsce?.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: AGD ariston angielska gwarancja w polsce?.
    Date: Fri, 01 Feb 2008 15:56:54 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <fnvbvm$l92$1@news.onet.pl>
    References: <fnungt$1vq$1@inews.gazeta.pl> <fnutln$epn$1@tiberium.net.pl>
    <fnv2nc$mkt$1@news.onet.pl> <s...@g...mierzwiak.com>
    NNTP-Posting-Host: 10.163.6.29
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1201877814 21794 10.163.6.29 (1 Feb 2008 14:56:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Feb 2008 14:56:54 +0000 (UTC)
    X-Sender: 50A24ukep6KjOQIOd96Qo8U3W9BgKRT4
    In-Reply-To: <s...@g...mierzwiak.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:514726
    [ ukryj nagłówki ]

    januszek pisze:
    > Maciej Bebenek napisał(a):
    >
    >> Jeżeli sprzedawca wręcza gwarancję, musi być napisana w języku polskim i
    >> zawierać zakres uprawnień z gwarancji.
    >
    > Hmm... Gwarancji udziela producent a nie sprzedawca, ktory sila rzeczy
    > nie za bardzo ma tu pole do manewru. Anglojęzyczny dokument gwarancyjny
    > do rzeczy sprzedanej w RP narusza art 8 Ustawy o jezyku polskim ale to
    > sie nijak ma do pytania o to, czy ta gwarancja bedzie honorowana w
    > serwisie w Polsce czy nie :) Na pytanie o godzine podales temperature :)

    1. generalnie gwarancji udziela sprzedawca
    2. gwarancję realizuje podmiot wskazany w gwarancji na terenie RP
    3. gwarancja w języku obcym narusza art. 13 ustawy o szczególnych
    warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
    cywilnego
    4. czy będzie honorowana zależy tylko i wyłącznie od serwisu
    5. wskazałem jakie błędy popełnił sprzedawca i że od niego możesz
    domagać się postępowania zgodnego z prawem. Np. w reklamie miałeś
    informację o 24 miesięcznej gwarancji, a w praktyce jej nie uzyskałeś
    (patrz pkt 1-3)

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1