  • Data: 2008-02-02 21:02:01
    Temat: Re: AGD ariston angielska gwarancja w polsce?.
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:18hot515irk2g$.xiz5a2wig40p.dlg@40tude.net...

    > Czytasz co ludzie do Ciebie pisza? Gwarancja nie jest obowiazkiem
    > producenta ani sprzedawcy. Jak sprzedawca bedzie chcial, to da Ci
    > gwarancje
    > napisana w jezyku jednego z plemion afrykanskich i nic nikomu do tego.

    Kiedys dawno temu, obowiazywala obowiazkowa renkojmia ktora miala chyba 12
    miesiecy.. nie wiem jak teraz.
    Sprzedawca nie moze dac mu gwarancji w j. angielskim, bo klient nie ma
    obowiazku znac j. angielski czy plemienia afrykanskiego, a tam po "ichniemu"
    moze byc napisane "mam cie w dupie", albo "zabij kaczke". Lub setka innych
    zapisow wprowadzajacych klienta w blad.
    On ma podstawy by sie przypiepszyc do sklepu i sklep musi mu napisac to po
    polskiemu - koniec.
    Tak samo instrukcjia obslugi MUSI byc w j. polskim!