  • Data: 2012-01-27 07:35:23
    Temat: Re: ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-27 00:11, HANA pisze:
    > tak sobie mysle...
    > i czytam...
    > ACTA tak w sumie jest niezgodna z nasza konstytucja
    > czy to jest jest przeslanka do postawienia kogos przed trybunalem stanu?
    > ze to podpisal?
    > dobrze mysle?
    > za co, juz nie napisze, ale chyba wszycy wiedza...

    Przede wszystkim chodzi o to, że przy złej woli państwa, ACTA będzie
    można wykorzystywać przeciwko obywatelom i przeciwko ich wolnościom.

    Taki "kij" jak, nie przymierzając, kary za zużyte tonery czy długopisy
    dla "przedsiębiorców".

    Zgodnie z prawem Murphiego, jak coś może źle pójść, to pójdzie źle.

    Zgodnie z prawem Liwiusza, jak władza ma możliwość skorzystania z
    jakiegoś prawa, to z niego w końcu skorzysta, choćby nie wiem jak
    początkowo się zastrzegała, że prawo będzie wykorzystywać w inny sposób.

    Zaczniemy zatem od pedofilii i piractwa, a skończymy na myślach
    niezgodnych z aktualną polityką PO.

    --
    Liwiusz