  • Data: 2007-11-22 16:48:07
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo moze. Hint: ciaza pozamaciczna.

    O, ja pierdzielę! Znasz przypadek ciązy pozamacicznej, w której zygota
    przetrwała poza układem rozrodczym kobiety (moja wersja wypowiedzi) albo
    poza "organizmem kobiety" (cytat z Szerszenia) ??

    To znaczy gdzie ta ciąża się rozwijała ? W uchu kobiety czy w pudełku na buty?

    Bo, wiesz... ciąża pozamaciczna to taka, która rozwija się w jajniku,
    jajowodzie albo w rejonie szyjki macicy - a wszystko to, to układ rozrodczy
    kobiety (tego, że należy to wszystko do organizmu kobiety nie muszę chyba
    mówić?)

    Ciąża pozamaciczna jako sytuacja, gdzie zygota rozwija się poza układem
    rozrodczym kobiety albo w ogóle poza jej ciałem (w zależności, do której z
    wypowiedzi wolałbyś się odnosić bardziej - mojej czy Szerszenia) :D Dobre :)

    Chłopie, nie bierz się za wypowiadanie na temat, który najwyraźniej jest Ci
    obcy.

    Monika