  • Data: 2007-11-20 07:47:22
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości
    news:fhu0c6$172a$1@news2.ipartners.pl...

    > Nie komórka tylko dziecko. Z duszą. Gratuluję wyobraźni, smutna logika.

    Wyobrazni to zdecydowanie trzeba pogratulowac tobie. Ja mam mniejsza wiec
    poprosze o pare wyjasnien. od ktorego momentu jest ta dusza? od
    zaplodnienia? kto ja mial? plemnik czy moja komorka jajowa? A moze po
    polowie? A jak rodzice plodu sa niewierzacy to plod ma dusze? W przypadku
    ciaz mnogich to kazdy plemnik mial wiecej niz jedna dusze czy co? Juz
    pomijam ze ok 50% tych dusz samoczynnie porania sie w pierwszym miesiacu po
    zaplodnieniu. To dopiero rzez niewiniatek

    HaNkA