  • Data: 2007-11-20 09:51:18
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no to widze ze lepszy jestes niz doktryna koscielna, bo ona jeszcze do
    > niedawna glosila, a moze i nadal glosi, ze dusza to w cialo wstepuje
    > dopiero w trkcie chrztu
    > dla twojej zasmarkanej wiadomosci, kosciol jeszcze nie tak dawno nie
    > chcial chowac na swoich cmentarzach niemowlat ktore zmarly po
    > narodzinach i nie zostaly ochrzczone, co wiecej i obecnie masz marne
    > szanse na pochowanie poronionego plodu na cmentarzu katolickim, co
    > wiecej, jesli (o ile dobrze pamietam) bedzie to przed 20 tygodniem, to
> [...]

    Nie nie, to nie tak. Kościół katolski głosi przynajmniej od kilkunastu
    lat, że płód ma duszę - przynajmniej tak mi zawsze mówili szeregowi czarni.

    Natomiast z pójściem do nieba bez chrztu jest znacznie śmieszniej: do
    niedawna takie osobniki ponoć szły do piekła, ale kilka-kilkanaście
    tygodni temu Benek 16 ogłosił, że od teraz będą szły do nieba.
    Uzasadnienia niestety nie pamiętam, ale wg Benka ponoć wcześniej się
    mylili, co do tego piekła.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com