  • Data: 2009-05-21 14:12:01
    Temat: Re: A więc pozywam BRE Bank...
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 May 2009 16:03:20 +0200, Johnson napisał(a):

    > To zależy, od tego jakie z tego zaprzeczenia są skutki.

    Skutki są takie, że cyka kasa, albo minusik na koncie, więc monit, więc
    windykacja.

    > Nie no to już co innego. Ty już się wysiliłeś. Ty możesz składać takie
    > powództwo Na początek może być.

    Zakładam, że Sebcio jeszcze nie napisał pozwu i cytatami z grupy też nie
    chciał go urozmaicić ;-)

    > Ale w tym wypadku może można dochodzić zwrotu pieniędzy, które bank
    > sobie potrącił (tzn. naliczył opłaty za okres kiedy umowy już nie było)
    > i nie chce wypłacić z rachunku.

    No tak, dziś -9 zł, za miesiąc windykacja i robi się -40 zł, i tak
    miesiąc w miesiąc.
    Może czasu nie starczyć na nadążenie z rozszerzeniem powództwa.
    Chyba że sąd łyknąłby zabezpieczenie w postaci zakazu naliczania
    należności, ale coś wątpię.

    No to pewnie będzie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd