  • Data: 2009-05-21 14:16:34
    Temat: Re: A więc pozywam BRE Bank...
    Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Ale jak to zabiera? Masz tam pieniądze?

    Mam, grosiaki zostawiłem na wypadek powstania jakichś opłat w okresie
    wypowiedzenia. Nie to jednak jest ważne, oto cytat z regulaminu
    prowadzenia rachunku:

    "Bank zastrzega sobie prawo do obciążania rachunku bankowego kwotami
    należnych opłat i prowizji. Pobranie należnych opłat i prowizji może
    spowodować powstanie niedopuszczalnego salda debetowego."

    Mam kredyt hipoteczny oraz linię kredytową w mBanku. Nie chciałbym
    doprowadzić do sytuacji w której moje pozorne, nieuregulowane
    zobowiązania wobec Multibanku (a więc BRE Banku) spowodują problemy w
    mBanku (czyli tego samego banku) czy uznanie mnie za niesolidnego
    dłużnika. Odkręcanie tego wszystkiego może być dużo bardziej uciążliwe
    niż jeden proces cywilny.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio