  • Data: 2010-12-16 16:05:29
    Temat: Re: A wiec mam klienta, który mi nie zaplacil za usluge IT...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fReLuZ napisał(a):
    > no i suma nieduża 2000 PLN....
    > no i pytanie czy ktos sie tego podejmie egzekwować.. no i za ile? Kogoś
    > polecicie?
    Masz zlecenie na usługę? Umowę na popierze?
    No i IMHO za mała kasa dla firmy.
    Temat dla policji i US, kasy nie odzyskasz, ale utrujesz mu trochę
    psychikę.

    Druga opcja, zlecasz przez trzecią osobę stałej obsadzie czerwonych
    nosów z pod sklepu nocnego. To w ostateczności, bo finał może być nie
    taki jaki oczekujesz.

    Ale czy za takie pieniądze opłaca się wdeptywać w większe gówno?
    Przyjął bym to jako frycowe, by na przyszłość postępować tak by nie
    wtopić.
    --
    Krzysiek