  • Data: 2017-06-15 07:05:23
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2017 o 23:58, z pisze:

    > Ocknij się.
    >
    > Za uchylanie się od obowiązku zgłoszenia i opłacania opłaty wizualnej
    > jest kara pieniężna i egzekucja z zaległości za nieprzedawnione 5
    > ostatnich lat.

    Tym niemniej dalej nieposiadanie telewizora nie jest karalne. A ja nie
    posiadam. I co mi zrobisz?

    > To że ta egzekucja szwankuje nie znaczy że jesteś uniewinniony.

    Ale za co chcesz mnie skazać - za nieposiadanie odbiornika
    telewizyjnego> Dopuść do swojej główki, że niektórzy są w stanie żyć bez
    telewizji.

    > Z powrotem nadeszły czasy, gdy
    >
    > Przyjmuję Twoje argumenty ale pod jednym warunkiem.
    > Że jak PO za 8, 16 lat dojdzie do władzy nie zmienisz zdania

    Się zobaczy - mam nadzieję, że zmienię. Co więcej wyjdę na podwórko
    odpalę sztuczne ognie i nachlam się szampanem. Nie dlatego, żebym
    przepadał, za po. Politycy to parafrazując korwina "to zawsze trochę
    kurwy". Ale pisdy osiagnęły poziom kurewstwa niespotykany wcześniej (a
    przynajmniej wcześniej jak ktoś lokalnie takie kurewstwa popełniał, to
    skrycie i nie chwalił się tym w zajebanej państwu telewizji).

    > Młodyś to dozyjesz.

    Skąd wiesz? Podobnie jak skąd wiesz o moim rzekomym telewizorze?

    Shrek