  • Data: 2017-06-15 11:29:53
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.06.2017 o 11:07, Trefniś pisze:

    > Co to wg ciebie magnetowid?

    coś takiego:

    http://allegro.pl/magnetowid-daewoo-i6857627296.html
    #thumb/5

    > Jeśli myślisz o "magnetowid VHS", to na pewno nie.

    Myślę, ze magntowid to w domyśle jest VHS.

    Na pierwszym linku jest chyba wejście antenowe (chyba że to chinch) więc
    rzeczywiście pewnie tuner ma.

    Inna sprawa, że w całym swoim życiu nie byłem posiadaczem magnetowidu,
    więc dalej ciężko mieć do mnie pretensję, że abo nie płaciłem. Choć
    przyznaję, że nawet jakbym miał to też bym nie płacił. Nie widzę w tym
    nic nagannego.

    Shrek