  • Data: 2017-06-12 11:11:49
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2017 o 07:42 Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    (...)
    > Wiesz, miałem zajęcia z jednym doktorem na uczelni - taki wstęp do
    > księgowości. To co powiedział, to że on mimo, że ma właściwe
    > wykształcenie, teorię zna, bo ją wykłada, ale bez zdobycia
    > wcześniejszego porządnego doświadczenia nie wziąłby się za bycie
    > samodzielnym księgowym. Wykształcenie to jedno, doświadczenie drugie.

    "Niektóre dzieci tak lubią szkołę, że chcą w niej pozostać przez całe
    życie. Nauczyciele rekrutują się z tych infantylistów."

    "Matematyka nie może wypełnić życia, ale jej nieznajomość niejednemu już
    wypełniła (ex. gratum dendrometrzy i ekonomiści)"

    Hugo Steinhaus, Słownik racjonalny

    Chylić czoła przed owym doktorem (ekonomistą?).

    Sadurska _jakieś_ doświadczenie ma :)

    --
    Trefniś