  • Data: 2017-06-12 14:35:57
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-12 o 13:04, J.F. pisze:

    > No wlasnie ciekaw jestem tego dogadania miedzy roznymi opcjami.

    Na szczeblu lokalnym czasami jest możliwość, ale jak napisałem również
    muszą sie znać i wiedzieć, że da się dogadać, co już znacznie utrudnia,
    ale całkowicie możliwości nie pozbawia. O takim czymś piszę. Jest to
    bardzo hipotetyczna, ale w jakimś tam stopniu bardziej prawdopodobna
    opcja niż w mieście, gdzie większość osób się nie zna. I tylko o takiej
    hipotetycznej możliwości piszę. Co nie znaczy, że wierzę w jakąkolwiek
    powszechność takiego czegoś.

    --
    http://kaczus.ppa.pl