  • Data: 2017-06-12 09:49:06
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:
    > On 2017-06-11, Trefniś <t...@m...com> wrote:
    >
    > [...]
    ka

    > Merytorycznie patrząc, to takie wykształcenie nic nie znaczy.
    >
    > Do zarządzania spółką skarbu państwa, tej wielkości i do tego notowaną na
    > giełdzie, to przydałoy się mieć MBA i jakieś doświadczenie i odpowiedni
    > profil psychologiczny (przy naborze na MBA często trzeba przejść badanie
    > psychologiczne, żeby sprawdzić czy potrafisz podejmować trudne decyzje).
    > I myślę, że przy pensji ~90k brutto / miesiąc jest się w stanie
    > znaleźć kogoś bardziej sensownego.

    Czy "ta pani" jest (aż) tak bezsensowna że jej mianowanie podpada pod
    odpowiedzialność prawną/karną? np. Działanie na szkodę spółki lub innych
    akcjonariuszy?

    Tu jest pl.soc.PRAWO. Dopóki mianowanie "tej pani" nie łamie (obecnego)
    prawa to przynajmniej rzuć się propozycją jakie prawo powinno być
    wprowadzone.

    --
    A. Filip