    From: "pestifer" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 300zł za badanie lekarskie !?!
    Date: Tue, 31 May 2005 15:15:07 +0100

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d7g3dp$fp9$1@news.onet.pl...

    > o co ci chodzi?
    > facet dostał skierowanie na kontrolne zgodnie z Rozp. Min.Zdr.
    > z dnia 7 stycznia 2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób
    > ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami
    > (Dz. U. Nr 2, poz. 15)
    > sprawa faktycznie jest upierdliwa i nie doczytałem się iak to naprawdę
    > wygląda - np co w przypadku, jeżeli po prostu nie ma kasy na
    > przeprowadzenie badań - to wcale niemałe pieniądze, szczególnie zsumowane
    > z dojazdem, zarwaniem dnia itp.
    >
    > par.3 mówi, że badania ma wykonać uprawniony lekarz, niekoniecznie woj.ośr
> [...]

    jesli uwazasz, ze stwierdzenia "obic morde" "konowal" sa na miejscu to ja
    bardzo przepraszam. zreszta o poziomie goscia swiadczy jego gramatyka i
    ortografia, ale to na marginesie.
    nigdy sie nie dowiesz jak do konca bylo na jego badaniu ani na komisji
    wojskowej.
    ale zakladajac, ze mial wade wzroku podczas badania na prawo jazdy, nie
    znaczy to, ze nie moze miec prawa bezterminowego. na komisji (nie wiesz jak
    czas uplynal pomiedzy tymi badaniami, nie wiesz czy chorowal w miedzyczasie
    i nie wiesz czy nie poglebila mu sie wada) pojawily sie watpliwosci i
    skierowano go na badanie. gdzie tu widzisz nieprawidlowosc. a moze uwazasz,
    ze niepotrzebnie go kieruja bo on sam bedzie twierdzil ze "jest zdrowy"?
    a jak za rok zachoruje na padaczke to tez nie bedzie sie go badac pod katem
    zdolnosci do kierowania pojazdami bo oswiadczy ze jest zdrowy i ma
    bezterminowe prawo jazdy?