eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 reklamacja miesięcznego notebooka › Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "hefalump" <h...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Date: Mon, 12 Mar 2007 16:08:10 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <et3qbj$3fe$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f...@z...router> <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 49-mi3-1.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1173712051 3566 82.210.132.49 (12 Mar 2007 15:07:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Mar 2007 15:07:31 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-User: hefalumpik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:451005
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0b7b.000000d9.45f56452@newsgate.onet.pl...
    >>> Usterka nadal jest, sprzedawca
    >> może dalej chcieć naprawiać. Pewnie za 3-4 razem można zacząć mówić o
    >> uciążliwości lub stwierdzić, że sprzedawca nie był w stanie usunąć
    >> niezgodności, ale ponownie, nie powoduje to automatycznie jakiegoś
    >> nakazu wymiany.
    > i nieprawda, bo wybor opcji wymiana na nowy/naprawa nalezy do nabywcy, a
    > nie do sprzedawcy. Oczywiscie jesli powolujemy sie na niezgodnosc towaru
    > z umowa.

    * A kiedy przysługuje mi możliwość rozwiązania umowy?
    W skrócie raz jeszcze:
    pierwsza naprawa po 3 dniach od nabycia - gwarancja
    kolejna 4 dni po odebraniu komputera - w sklepie niezgodność
    kolejna odbiór w sklepie, usterka nie naprawiona, nie przyjąłem
    towaru - cały czas niezgodność
    Cały czas _ta_ sama usterka. W dodatku mimo obietnic nie zrobili tego
    w umówionym czasie. Mam już dość - dziś komputer miał być
    na 100%, nie ma go nadal.
    W jakim przypadku mogę rozwiązać umowę? Nie wiem czy chce mi się
    bawić dalej - komputer kupiony 2 lutego, do dziś go nie mam, straciłem
    na tym conajmniej kilka okazji (przez co trochę czuję się teraz
    jak oszust bo naobiecywałem, że wykonam zlecenia, a ich wykonać
    nie mogłem - niestety nie miałem skąd pożyczyć kompa, który byłby
    odpowiedni do tego). No i 3 razy oddawany z powodu tej samej usterki
    (ostatnie dwa razy już w sklepie na niezgodność).

    Możliwe, że kupię w tej samej firmie, bo jak na razie widzę problemy
    bardziej z serwisem niż sklepem - ale mimo wszystko wydałem prawie
    4 tysie i nie mam towaru i to zgodnie z prawem - moim zdaniem coś jest nie
    tak.

    Zdrawim.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1