eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 reklamacja miesięcznego notebooka › Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Date: 12 Mar 2007 15:31:47 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 18
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <f...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1173709907 29826 213.180.130.18 (12 Mar 2007 14:31:47
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Mar 2007 14:31:47 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 193.23.63.130, 192.168.243.42
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.5)
    Gecko/20041108 Firefox/1.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:450995
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Usterka nadal jest, sprzedawca
    > może dalej chcieć naprawiać. Pewnie za 3-4 razem można zacząć mówić o
    > uciążliwości lub stwierdzić, że sprzedawca nie był w stanie usunąć
    > niezgodności, ale ponownie, nie powoduje to automatycznie jakiegoś nakazu
    > wymiany.

    i nieprawda, bo wybor opcji wymiana na nowy/naprawa nalezy do nabywcy, a nie do
    sprzedawcy. Oczywiscie jesli powolujemy sie na niezgodnosc towaru z umowa.

    > Jak się sprzedawca uprze to sprawa skończy się w sądzie.

    a to prawda jak najbardziej.

    pozdrawiam
    d.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1