    From: "therion007" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: >24 puntów....długie
    Date: Thu, 31 Jul 2003 15:02:22 +0200

    > Chłopie jest prawo które trzeba przestrzegać i tyle. Pewnie wogóle nie
    masz
    > prawa jazdy dlatego takie głupoty wypisujesz!!!
    > Tak się składa że jestem handlowcem i dużi jeżdżę samochodem, jeżdżę
    > bezpiecznie,

    fakt panowie w samochodzikach z kolorowymi naklejkami jeżdżą bardzo
    bezpiecznie, szczególnie jak w weekendy jadąc nad jezioro szpanują przed
    panienkami z usmiechem od ucha do ucham, bo są panami drogi ...

    sam obserwuje jak "przedstawiciele handlowi" stają na znakach "akazu
    zatrzymywania i postoju", a następnie idą do sklepiku przez trawnik
    załatwiać interesy, a wystarczy pojechać 5 m dalej za skrzyżowanie i
    przyejść ok 2 m więcej piechotą, ale to za daleko bo on ciężko pracuje żeby
    stworzyć zagrożenie w ruchu drogowym i zniszczyć trawnik ...
    od takich kolorowych samochodzików to chyba gorzej jeżdżą tylko taksiarze...

    >ale mimo to mam 10 punktów na koncie za kilka mandatów
    > za jakieś śmieszne przekroczenia szybkości o 10 - 15 km.

    przestań jeździć o te 10-15 km szybciej, przestaniesz dostawać mandaty ..

    >gliniażę z regułu
    > stoją w najbardziej bezpiecznych miejscach gdzie jest jakieś ograniczenie.
    > Wstyd dla munduru że muszą chować się po krzakach przed normalnymi
    >ludźmi!!!
    > jak oni maja stanąć oko w oko z przestępcą....???

    niech ruch drogowy zajmuie się bezpieczeństwem na drogach, tam też są
    przestępcy ...

    > Co do tego że wielu piratów jeździ na naszych drogach to się niestety
    > zgadzam, ale oni jak ich zatrzymuje policja przeważnie odjeżdżają bez
    > punktów i to jest chore. Lepiej by gliniaże ścigali prawdziwych
    przestępców
    > jak to jest w krajach cywilizowanych, a na drogi niech postawią automaty
    > robiące zdjęcia, może wtedy będzie bezpieczniej i mniej korupcji!!!
    > pozdrawiam
    > Marcin

    jak kierowcy sami przestaną wciskać łapówki to ograniczone zostanie
    łapówkarstwo ...

    ... nie pozdrawiam bo to co się dziej na polskich drogach jest smutne ...