    From: kfilk <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re[2]: wypadek dziecka na wakacjach (impreza turystyczna)
    Date: Tue, 9 Sep 2008 16:35:20 +0200

    Witam!

    W liście datowanym 9 września 2008 (16:03:13) napisano:

    > Powiedz mi, jak siniaki i zadrapania mogą usadzić dzieciaka w pokoju
    > hotelowym "do końca imprezy".
    > No chyba, że to była impreza dwudniowa, albo dzieciak ma coś wspólnego z
    > za przeproszeniem z .... i z pryszczem na twarzy z pokoju nie wychodzi.

    To prawda ze lekkie przegiecie jest ale w wypisie ze szpitala nawet sa
    zalecenia ze powinno lezec, stosowac oklady itd. zabiegi ktore mozna
    wykonac w domu. Stosujac sie do zalecen lekarza nie mozna juz
    uczestniczyc w programie wycieczki.

    > To straszne. Zmarnowanwe wakacje, bo sobie siniaka nabił.
    > Należy uznać, że dzieciak miał szczęscie i nie robić draki.
    > Ludziom to się naprawdę w d... przewraca z okazji odszkodowań i krzywd
    > moralnych.

    co powiedziec, tak jest...

    --
    Pozdrowienia,