  • Data: 2008-09-09 14:03:13
    Temat: Re: wypadek dziecka na wakacjach (impreza turystyczna)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    kfilk wrote:
    > Odniesione obrazenia
    > to glownie otarcia, siniaki i zadrapania ale skutecznie uniemozliwily
    > uczestnictwo w programie imprezy i praktycznie skazaly uczestnika na
    > przebywanie w pokoju hotelowym do konca wyjazdu (wypadek mial miejsce
    > w 2 dniu).

    Powiedz mi, jak siniaki i zadrapania mogą usadzić dzieciaka w pokoju
    hotelowym "do końca imprezy".
    No chyba, że to była impreza dwudniowa, albo dzieciak ma coś wspólnego z
    za przeproszeniem z .... i z pryszczem na twarzy z pokoju nie wychodzi.

> [...]
    > ale wydaje mi sie ze to zbyt malo zeby przypisac wine za zdarzenie.
    > Jezeli tego nie uda sie zrobic to i biuro turystyczne ciezko pozwac o
    > odszkodowanie (choc przy tak malych obrazeniach cieszko mowic o
    > szkodzie) lub zadoscuczynienie za doznana krzywde (zmarnowane
    > wakacje). Wydaje sie ze odpowiedzialny bedzie podmiot zagraniczny,
    > ktory powinien dbac o zabezpieczenie trasy turystycznej (dowodem sa
    > zdjecia wadliwej infrastruktury zrobione po wypadku) ale oczywiscie w
    > tej opcji dochodzenie czegokolwiek wydaje sie najtrudniejsze.

    To straszne. Zmarnowanwe wakacje, bo sobie siniaka nabił.
    Należy uznać, że dzieciak miał szczęscie i nie robić draki.
    Ludziom to się naprawdę w d... przewraca z okazji odszkodowań i krzywd
    moralnych.