    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 2 latka zamowila pisma :P
    Date: Mon, 26 Aug 2002 11:07:08 +0200

    Dnia Mon, 26 Aug 2002 10:43:45 +0200 w artykule <akcple$15p$1@news.tpi.pl>
    Daniel /Dan/ Sniegon <d...@p...pl> napisano co następuje:
    > No niby tak - ale przy zamowieniu np. telefonicznym oni maja twoje dane i
    > moga
    > je petwarzac na czas zawarcia umowy. To samo sie tyczy zamownie na pismie
    > kiedy nie zgadzasz sie na przetwarzanie swoich danych.
    >
    > A sproboj teraz udowodnic, ze nie dzwoniles
    > i niczego nie zamawiales hmmmmmm

    Mam poważne wątpliwości. Jakby to było takie trywialne, to np. banki nie
    wymagałyby pisemnej zgody z własnoręcznym podpisem. Tak postępuje zresztą
    kupa firm gdy wysyłasz do nich dowolne zamówienie. A poza tym to zdaje się
    że na nich spoczywa obowiązek wykazania, że mają moje pozwolenie na
    przetwarzanie danych. Co, ja mam udowadniać że im pozwolenia nie
    udzielałem? Przecież to byłby absurd.

    --
    Marcin