  • Data: 2002-08-26 09:34:36
    Temat: Re: 2 latka zamowila pisma :P
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam poważne wątpliwości. Jakby to było takie trywialne, to np. banki nie
    > wymagałyby pisemnej zgody z własnoręcznym podpisem. Tak postępuje zresztą
    > kupa firm gdy wysyłasz do nich dowolne zamówienie. A poza tym to zdaje się
    > że na nich spoczywa obowiązek wykazania, że mają moje pozwolenie na
    > przetwarzanie danych. Co, ja mam udowadniać że im pozwolenia nie
    > udzielałem? Przecież to byłby absurd.
    >
    > --
    > Marcin

    Zgadza sie - tyle, ze z bankiem to troszke inaczej. To w ich interesie
    jest zeby sie zabezpieczyc itp. itd.

    A przy tego rodzaju firmy naciagajacej ??
    I przy takim zamowieniu telefonicznym?? Maja zarejestrowana baze
    w GIODO i jest wszystko ok. Przyjmuja (poseudo - bo przeciez nikt
    do nich nie dzwoni) zamowienie telefoniczne na np. prenumerate
    pisma na rok. Przez rok maja prawo korzystac z tych adresow
    ale tylko do wysylania pisma (zadnych dodatkow, zyczen na urodziny itp).
    A po roku jezeli wywiazali sie z umowy musza skasowac dane z bazy.
    Tyle w teori a praktyka ehhhhhhhhhhh

    Pozdrawiam
    Dan