  • Data: 2007-11-09 20:05:36
    Temat: Re: 14 dniowa część urlopu a przełom roku.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fh2d4n$nsu$5@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Weź jakiegoś fachowca, który umie czytać i niech ci wreszcie wytłumaczy o
    > co chodziło w pytaniu.
    Wiesz co? Ty jesteś po prostu mądry inaczej, a fachowiec ci niepotrzebny,
    wystraczy umiejące czytać dziecko.
    Napisałeś bzdeta (każdemu sie zdarza) i zamiast się przyznać jak mężczyzna
    to kręcisz jak ciota. Nie wstyd ci?

    > Bo jak narazie odpowiadasz nie na temat.
    Nie usiłuj ratować się tak żałośnie, to bezcelowe.
    Ja ci tu wytykam pisanie bzdur (co czynisz zresztą nie pierwszy raz) i
    nieznajomość prawa pracy.
    Uważam, że korzystnie dla pytających i czytających byłoby gdybyś przestał
    doradzać do czasu zdobycia jako takiej wiedzy.

    > Co do tego komu płacą więcej za wykłady to ja bym na twoim miejscu był
    > ostrozny.
    Nie muszę, a co ty byś - to nieistotne. Nic nie pisałem komu więcej, tylko
    że mnie płacą nieźle.
    Coś zażywasz czy konfabulujesz na trzeźwo?

    --
    Jotte