eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo14 dni na naprawe gwarancyjna, wymiana towaru na inny modelRe: 14 dni na naprawe gwarancyjna, wymiana towaru na inny model
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!nnrpd
    From: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 14 dni na naprawe gwarancyjna, wymiana towaru na inny model
    Date: Wed, 15 May 2002 16:11:06 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <Pine.LNX.4.44L.0205151609360.1285-100000@localhost>
    References: <3...@p...onet.pl>
    Reply-To: n...@s...pl
    NNTP-Posting-Host: pd4.poznan.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: news.tpi.pl 1021471840 28368 213.76.221.4 (15 May 2002 14:10:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 May 2002 14:10:40 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <3...@p...onet.pl>
    X-Path-Notice: Path line has been filtered
    X-X-Sender: naskrent@localhost
    X-Original-Path: pd4.poznan.sdi.tpnet.pl!naskrent
    X-RSSSF: http://www.rsssf.com/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:93496
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 15 May 2002, del Kichote wrote:

    > Oddałem do serwisu w ramach gwarancji dysk 40 GB Fuji, po 14 dniach kazali mi
    > się zgłosić za kolejne 2 dni, z zaznaczeniem, że dostane nowy dysk innej firmy.
    > Jakie konsekwencje dla nich wynikaja z faktu tego opoznienia ?

    Żadne.

    > Serwis podal dwie mozliwe marki towaru, jedna z nich to wg mnie badziew,
    > ale serwis nie chciał nic słyszeć o jakichś negocjacjach na ten temat
    > twierdzac, ze bedzie taki, jaki ich gwarant im przysle.

    Przecież ty nie możesz sobie wybierać co chcesz w zamian za rzecz
    uszkodzoną. Alternatywnie, możesz czekać aż ci naprawią.

    > Czy mam jakąś możliwość nie otrzymania niechcianej przeze mnie marki hdd
    > ? Jaką procedurę postępowania należy przyjąć w tym celu ?

    Idź się kłócić do Federacji Konsumentów :/ Wybredny się znalazł... ja bym
    z radości skakał, że sprzedawca jest taki miły i w ogóle zechce wymienić :>

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1