eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawna › Re: 10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawna
    Date: Sat, 29 Mar 2008 15:03:47 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <fslial$65i$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <fsjepr$o3u$1@inews.gazeta.pl> <fsjk35$pot$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <p...@n...lechistan.com>
    <fsjv0p$pih$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <u...@n...lechistan.com>
    <fslc03$o4o$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <fslcd0$o4e$3@nemesis.news.neostrada.pl> <fslgnr$qjs$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bku146.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1206799510 6322 83.28.188.146 (29 Mar 2008
    14:05:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Mar 2008 14:05:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
    In-Reply-To: <fslgnr$qjs$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:524367
    [ ukryj nagłówki ]

    suskind pisze:
    > Nie chodzi mi o postawienie na swoim dla zasady, tylko o to by nie dac
    > sie oszukac na ponad 600zl
    > Wyslalem wg. mnie sprawna karte a mam odebrac uszkodzona i oddac
    > pieniadze. Oczywiscie moge sie zajac reklamacja: odebrac przesylke i
    > wyslac towar do naprawy gwarancyjnej w sklepie w ktorym zostala
    > zakupiona. Potrzebuje na to jednak ok 16 dni roboczych (2 dni na
    > przesylke kurierem + 14 dni w sklepie) Niestety kupujacy nalega na zwrot
    > pieniedzy do 8 marca bez czekania na "wyrok" serwisu.

    To jest juz problem kupujacego. Pytanie tylko po co sie na to zgadzales
    ? Nalezalo napisac, ze jesli karta bedzie zepsuta to oddasz ja do
    naprawy gwarancyjnej (w koncu gwarantem jest ktos inny) i po
    naprawie/wymianie wyslesz mu karte we wlasciwym stanie. Oddawac
    pieniadze ? Jesli sprzedales sprawny towar ? Wolne zarty. A terminy to
    on sobie moze wyznaczac dowolne. I tak robisz mu juz grzecznosc, bo sam
    decydujesz sie oddawac karte na gwarancji i tracisz na to swoj czas
    pomimo, ze nie musisz.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1