  • Date: Sat, 29 Mar 2008 01:09:43 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawna

    zenek pisze:

    > Odniesiesz się może do tego co Suskind pisze (alt.pl.allegro):
    >
    > "dostalem od kupujacego maila o tresci :
    >
    > " Karta zostanie przetestowana czy nie zawiera wewnetrznych błędów i po
    > tym fakcie wystawię komentarz,bądź jeśli zawiera błedy mam prawo ją
    > odesłac w ciągu 10dni od odebrania z poczty,prosze potwierdzić mi tego
    > maila,zarówno co do adresu wysyłki jak ogólnych warunków sprzedaży na
    > odległość"
    >
    > Niestety nie przemyslalem tego i sie zgodzilem :( "
    >

    > Stąd tez uważam, że umowa została zawarta taka a nie inna.

    Uważać sobie też możesz, że Ziemia jest płaska.

    Primo: interesuje mnie ten wątek, a nie jakieś inne, być może w ogóle
    nie związane.

    Secundo: nawet jeśli to, co tu cytowałeś, to faktycznie coś związanego z
    tą sprawą, to kupujący wprowadził sprzedającego w błąd sugerując mu, że
    przepisy od niego tych 10 dni wymagają. Błąd oświadczenia woli (ze
    strony wykołowanego sprzedającego) albo nawet oszustwo (ze strony
    kupującego).