  • Data: 2008-03-28 23:28:03
    Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru po licytacji - podstawa prawna
    Od: "zenek" <z...@z...zz> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:pf70c5-cb2.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jak sobie sam ten kodeks napiszesz, ze swoimi prywatnymi wymysłami ;->
    >
    > Bo tak w świecie rzeczywistym to brednie wypisujesz.

    Odniesiesz się może do tego co Suskind pisze (alt.pl.allegro):

    "dostalem od kupujacego maila o tresci :

    " Karta zostanie przetestowana czy nie zawiera wewnetrznych błędów i po
    tym fakcie wystawię komentarz,bądź jeśli zawiera błedy mam prawo ją
    odesłac w ciągu 10dni od odebrania z poczty,prosze potwierdzić mi tego
    maila,zarówno co do adresu wysyłki jak ogólnych warunków sprzedaży na
    odległość"

    Niestety nie przemyslalem tego i sie zgodzilem :( "

    Stąd tez uważam, że umowa została zawarta taka a nie inna.

    Mniej stresu życzę :)

    Pozdro
    zenek