eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo10 dni na zwrot towaruRe: 10 dni na zwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: spp <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 10 dni na zwrot towaru
    Date: Fri, 03 Apr 2009 08:29:10 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <gr4abq$4cs$1@news.onet.pl>
    References: <gr21ui$fgs$1@news.onet.pl> <gr22vv$igl$1@news.onet.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: dxn74.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1238740155 4508 83.14.39.74 (3 Apr 2009 06:29:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Apr 2009 06:29:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:583238
    [ ukryj nagłówki ]

    Budzik pisze:

    >> Walczyć, walczyć. Masz prawo przetestować produkt a następnie go
    >> zwrócić. Niedawno opisywałem moje boje ze sprzedawcą internetowym, od
    >> którego kupiłem kabinę prysznicową a następnie jej nie odebrałem.
    >> Adwokat sprzedawcy straszył sądem, bo kabina na specjalne zamówienie
    >> była sprowadzana, ja określiłem jej parametry itp.
    >
    > nie jestem pewien, czy w przypadku towarów "na zyczenie" przepis o zwrocie
    > obowiązuje.

    "Jeżeli klient nie umówił się ze sprzedawcą (usługodawcą) inaczej tzn.
    nie podpisał odpowiedniej umowy, nie będzie mógł w ciągu 10 dni, bez
    podania przyczyny i dodatkowych kosztów:
    (...)

    - zrezygnować z produktu lub usługi wykonanej na indywidualne zamówienie

    Masz rację. |:)"

    --
    spp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1