eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo10 dni na zwrot towaru › Re: 10 dni na zwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 10 dni na zwrot towaru
    Date: Fri, 03 Apr 2009 08:12:25 +0200
    Organization: Niezorganizowany
    Lines: 35
    Message-ID: <gr48fi$7h8$1@news.interia.pl>
    References: <gr21ui$fgs$1@news.onet.pl> <gr22vv$igl$1@news.onet.pl>
    <gr23bl$jdo$1@news.onet.pl> <gr2et3$1ik$2@inews.gazeta.pl>
    <gr31g9$m4m$7@news.interia.pl> <49d528ae$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: s3.zabrze.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: news.interia.pl 1238738226 7720 213.227.67.131 (3 Apr 2009 05:57:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Apr 2009 05:57:06 +0000 (UTC)
    X-Authenticated-User: przemyslaw.smiejek % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:583234
    [ ukryj nagłówki ]

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 23:05
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <49d528ae$1@news.home.net.pl>):

    >> Tyle, że sprzedawca nieźle w plecy będzie albo opchnie to naiwniakowi
    >> kolejnemu, co nie zauważy, że otwierane, rozbebeszone, a żarówa męczona.
    > Wiesz, jak klient przylazlby do jego stacjonarnego sklepu to tez
    > musialby rozbebeszyc, a na zyczenie klienta uruchomic i zademonstrowac
    > jak dziala.

    No musiałby jak musiałby. Zależy od sprzedawcy i sposobu zapakowania... Jak
    będzie zalaminowane, to w większości sklepów jajco a nie sprawdzisz. Pół
    roku namawiałem okoliczny sklep komputerowy żeby pozwolił przetestować
    prezenter. Nawet dawałem 90% gwarancji, że go kupię...

    Poza tym, w sklepie na miejscu, jak otworzysz, przetestujesz i nie weźmiesz,
    to do następnych pokazów będzie ten egzemplarz. Albo być może następny
    klient zdecyduje się wziąć rozpakowane, bo ma możliwość pomacania. A jak
    taki rzutnik wróci rozbebeszony to wysłać następnemu ciężko, bo będzie się
    pienił, że dostał używane. A i sam rzutnik używany małe powodzenie będzie
    miał, nawet niewysyłkowo. Więc to prawo jest dość bez sensu, bo podnosi
    koszty działania sprzedawcy o ryzyko utraty kilku tysięcy.

    W ogóle prawo wysyłkowe jest do bani. Jak chcesz załatwić nielubianego
    sprzedawcę wystarczy skrzyknąć się z 20 kolegami, zamówić coś drogiego i
    takiego magicznego, najlepiej sprowadzanego przez sklep na zamówienie i
    odesłać w ciągu 10 dni... I sklep zbankrutuje. Wg mnie klient nie powinien
    mieć możliwości takich zwrotów. Zna parametry? Zna... Więc co... Albo
    reklamacja, że towar nie spełnia parametrów albo /dev/spaduwa

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyty Mydełko Fa 2

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1