  • Data: 2006-09-24 18:43:29
    Temat: Re: 1,4 promila na rowerze
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnehdju5.2h9.j.krzyzanowski@localhost.localdo
    main...
    > Ale mam statystyki, ktore mowia, ile rocznie przejezdza statystyczny
    > poczatkujacy
    > kierowca. Oraz statystyki mowiace ile wypadkow powoduje w ciagu roku
    > statystyczny poczatkujacy kierowca.

    Przy czym pierwszą masz z... ? Kto prowadził takie badania? Jaką metodą ?

    Ponieważ policja nie przeprowadza takich statystyk, to pewno są jawne, na
    jakiejś stronie - proszę o adres :)

    I ile Ci wyszedł ten współczynnik ?

    I ile rocznie przejeżdża statystyczny kierowcy który ma prawojazdy dłużej
    niż rok? (wliczając w to całą rzeszę tych, co nie siedli ani razu za kółko)

    Widzisz, mówiłam, że kłamiesz nieinteligentnie - gdyby rzeczywiście
    prowadzono takie statystyki, to trzebaby do statystycznego kierowcy mającego
    prawo jazdy dłużej niż rok wliczać również tych, którzy nie jeżdżą od 30 lat
    i takich, co zrobili i w życiu przejechali 30 km (raz wioząc męża z
    imprezy). Wówczas mogłoby się okazać, że ilość przejeżdżanych kilometrów na
    statystycznego kierowcę jest stosunkowo niewielka i wcale wynik nie musiałby
    wypaść na niekorzyść świeżych kierowców (bo ci jeżdżą bardzo ostrożnie).

    Monika