  • Data: 2006-09-24 19:52:01
    Temat: Re: 1,4 promila na rowerze
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnehdndi.2h9.j.krzyzanowski@localhost.localdo
    main...
    > ROFTFL :DDD
    > I to mowi ktos, dla kogo pijany rowerzysta powoduje takie samo zagrozenie
    > jak pijany kierowca samochodu.
    > :)))
    > To jak u Ciebie z logika?

    Czy strzelający do ludzi na ulicy facet z karabinem maszynowym powoduje
    takie samo zagrożenie jak facet z dubeltówką?

    Dlaczego więc i jedno i drugie jest niedopuszczalne ?

    Ja nie mówiłam, że dla mnie pijany rowerzysta powoduje TAKIE SAMO
    zagrożenie - proponowałabym rozumieć czytany tekst :)

    Zarówno pijany kierowca jak i pijany rowerzysta stwarza zagrożenie. Nie
    mierzymy tu rozmiaru tego zagrożenia (bo gdyby to robić, to sądy musiałyby
    za każdym razem brać pod uwagę jakim samochodem, o jakiej mocy, jak zużytym,
    o jakiej wadze, w jakim miejscu itd jechał delikwent i od tego uzależniać
    wymiar kary), tylko stwierdzamy jego fakt.

    Monika