  • Data: 2005-02-24 15:02:18
    Temat: Re: 1,000001 zl czy taka cena jest legalna?????
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz wrote:

    > a policzyłeś to dokładnie i przemyślałeś nim napisałeś ? bo nie wiem
    > czego nie zrozumiałeś
    > JanuszHr

    Zanim zaczniesz innym zarzucać niezrozumienie, to sam postaraj się
    zrozumieć.
    Twierdzisz że poprzez dodawanie z tysięcznymi i dziesięciotysięcznymi
    grosza, i zaokrąglanie dopiero sumy, tepsa chce zawyżyć należne kwoty.
    Ja ci pokazałem na przykładzie, że ten mechanizm przy innych cyferkach
    da im "stratę". Nie będzie dla nich korzystny.

    Przy indywidualnym kliencie nie ma to znaczenia (przynajmniej dla tego
    klienta, grosz w tą czy tamtą).
    w dużej skali wyjdzie im pewnie na zero.

    Poziom komentarzy onetu, cholera.

    --
    Pozdro
    Massai