  • 1. Data: 2005-11-28 22:45:09
    Temat: Ratuję dłużników
    Od: "QNFTHPE1828" <q...@v...pl>

    Jeżeli Ty lub Twoja firma macie poważne kłopoty z płynnością finansową - pomogę
    rozwiązać kłopoty.
    Od sposobów tradycyjnych (pomoc w załatwieniu na korzystnych warunkach kredytu,
    leasingu- w tym zwrotnego, itp.) przez niekonwencjonalne (jak np. przedłużanie
    ew. procesów sądowych czy blokowanie egzekucji na wszelkie możliwe sposoby) aż
    do całkowicie zaskakujących przeciwnika ;-)

    Również skuteczna ochrona członków zarządów niewypłacalnych spółek z
    ograniczoną odpowiedzialnością przed odpowiedzialnością za ich zobowiązania
    majątkiem osobistym.

    Działam od 2000 roku, jestem skuteczny.

    Szczegóły tylko dla poważnie zainteresowanych.

    Pozdrowienia,
    mailto:Q...@v...pl

  • 2. Data: 2005-11-28 23:51:24
    Temat: Re: Ratuję dłużników
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    QNFTHPE1828 wrote:

    > Również skuteczna ochrona członków zarządów niewypłacalnych spółek z
    > ograniczoną odpowiedzialnością przed odpowiedzialnością za ich zobowiązania
    > majątkiem osobistym.

    A cos calkowicie przeciwnego? Bo bym potrzebowal wlasnie od takiego
    zarzadu wyegzekwowac szybko i skutecznie ;]

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 3. Data: 2005-11-29 00:29:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "QNFTHPE1828" <q...@v...pl> napisał w wiadomości

    W świetle art. 300-302 kk dość ryzykowna ta Twoja reklama :-)

  • 4. Data: 2005-11-29 10:09:48
    Od: "JaroW" <J...@w...pl>

> [...]
    > majątkiem osobistym.
    >
    > Działam od 2000 roku, jestem skuteczny.
    >
    > Szczegóły tylko dla poważnie zainteresowanych.

    Czy to jakaś mafia od której nie ma odwrotu?

  • 5. Data: 2005-11-29 13:55:12
    Od: "darek" <d...@o...pl>

    Witam proszę o kontakt na adres d...@o...pl

  • 6. Data: 2005-11-30 00:18:48
    Od: "qnfthpe1828" <q...@v...pl>

    > W świetle art. 300-302 kk dość ryzykowna ta Twoja reklama :-)

    No przecież nie działam niezgodnie z naszym doskonałym prawem ;-)

  • 7. Data: 2005-11-30 00:21:21
    Od: "qnfthpe1828" <q...@v...pl>

    > A cos calkowicie przeciwnego? Bo bym potrzebowal wlasnie od takiego
    > zarzadu wyegzekwowac szybko i skutecznie ;]

    Jeśli to nie joke, to pisz. Polecę kogoś, jeżeli konfliktu interesów nie
    będzie ;-)

  • 8. Data: 2005-11-30 00:22:32
    Od: "qnfthpe1828" <q...@v...pl>

    > Czy to jakaś mafia od której nie ma odwrotu?

    Oczywiście, że nie.
    Zresztą od mafii też można odejśc- nogami do przodu zazwyczaj ;-)

  • 9. Data: 2005-11-30 11:27:16
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    qnfthpe1828 wrote:

    > Jeśli to nie joke, to pisz. Polecę kogoś, jeżeli konfliktu interesów nie
    > będzie ;-)

    A masz jakis email godny zaufania?

  • 10. Data: 2005-11-30 16:10:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No przecież nie działam niezgodnie z naszym doskonałym prawem ;-)

    W zakresie reklamy, czy w zakresie działania? :-) Nasze prawo jest
    akurat moim zdanie dobre, tylko czasem nie ma czasu na ściganie
    sprawców co bardziej skomplikowanych spraw.