  • 1. Data: 2005-11-28 19:56:17
    Temat: wypadek "przy pracy" w delegacji
    Od: "ala" <s...@t...pl>

    Witam.
    Czasem wyjeżdzam służbowo za granicę.
    Niestety pracodawca nie ubezpiecza mnie ani nie zwraca kosztow
    ubezpieczenia. Chcialabym wiedzieć czy pracodawca ponosi jakąś
    odpowiedzialność odszkodowawczą w sytuacji gdy w trakcie delegacji zdaży mi
    się jakiś wypadek. Domyślam się , że nie dotyczy to zaginiecia bagażu.
    Chodzi mi o sytuację szkody na osobie (czyli np. wypadek samolotowy i szkoda
    przewyższajaca odszkodowanie przewoznika itp.)

  • 2. Data: 2005-11-29 19:44:26
    Temat: Re: wypadek "przy pracy" w delegacji
    Od: Parasit Hendersson <p...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2005 20:56:17 +0100, ala napisał(a):

> [...]
    > ubezpieczenia. Chcialabym wiedzieć czy pracodawca ponosi jakąś
    > odpowiedzialność odszkodowawczą w sytuacji gdy w trakcie delegacji zdaży mi

    Z tego co ja się dowiadywałem z okazji znacznej liczby wyjazdów na
    delegację, będąc na delegacji tak naprawdę jesteś w pracy. I wszelkie
    wypadki są traktowane jako "przy pracy". Więc nadal obowiązuje
    ubezpieczenie jak "przy maszynie".

    Pozdrawiam
    Bartosz Bubak
    --
    Mimo upływu lat ciągle wiele spraw można załatwic na zasadzie:
    - Ja służbowo, na statek.