  • 1. Data: 2005-11-28 20:41:42
    Temat: Reprezentowanie przy sprzedaży udziałów w sp. z oo
    Od: Mars<m...@g...com>

    Mam udziały w spółce z o.o. zakupione przed ślubem. Obecnie jestem poza
    granicami kraju i nie mam możliwości powrotu, czy moja żona może mnie
    reprezentować przy negocjowaniu i sprzedaży??? czy są jakieś mozliwości tego
    potwierdzenia ? Jak mam to zrobić, Czy musi to byc potwierdzone notarialnie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info