  • 81. Data: 2010-10-25 06:29:02
    Temat: Re: Rak toczący wymiar sprawiedliwości - co o tym sądzicie?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@g...mierzwia
    k.com...

    > Wyrok na podstawie dowodow tez moze wydac automat?

    szczerze powiedziawszy to nawet nie automat, wyrok bylby juz zapisany w
    prawie, sedzia w takim wypadku jedynie to potwierdza

  • 82. Data: 2010-10-25 06:34:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > przy aktualnym poziomie "trafności" i "sprawiedliwości" polskiego wymiaru
    > sprawiedliwości?

    nie rozmawiamy o aktualnym stanie prawny, polski w szczegolnosci

    > Zresztą co to za system wartości? Zabił to zabić?

    sa przypadki, kiedy jest to sluszne, co to za system wartosci, kiedy
    spoleczenstwo karze sie przymusowym oplacaniem wiktu i opierunku seryjnemu
    mordercy dzieci, przy jednoczsnym sprzeciwie do wykonania np lobotomii czy
    kastracji bo niechumanitarne

    > jak bardzo trzeba być zdegenerowanym by przeliczać ludzkie życie na
    > złotówki? Nawet jakiegoś zwyrodnialca?

    no coz, juz pisalem, zycie zyciu nierowne, jak bardzo trzeba byc slepym, aby
    stawiac na rowni zycie dziecka z zyciem glwaciciela tego dziecka

    > Przymusowa eutanazja dla osób po 60tce, zmusza dzieci, wnuki i
    > społeczeństwo do łożenia na zazwyczaj nieproduktywne osoby.

    juz ci sqlwiel napisal ci ludzie poprzedz dziesiatki lat swojej pracy,
    oplacili sobie emeryture, bo panstwo znaczna czesc ich pensji im zabieralo

    > sorry ale Twój sposób widzenia świata jest nie do przyjęcia.

    punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, mi sie twoj tez nie podoba

  • 83. Data: 2010-10-25 06:36:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Taki system nie uniemożliwi, tylko zminimalizuje. I to przy założeniu że
    > nie ma żadnego "robienia" dowodów, nieuczciwego/niesolidnego sędziego
    > itd...

    wiesz przyjmujac taki punkt widzenia, to wogole powinnismy zrezygnowac z
    systemu karnego :)

  • 84. Data: 2010-10-25 06:37:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Kłobukowski" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i9rlgt$c63$...@n...news.atman.pl...

    > Praca przymusowa upadla.

    a co to za argument?
    oni siedza w pierdlu, a nie sa na wczasach

  • 85. Data: 2010-10-25 07:05:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisa?(a):

    > szczerze powiedziawszy to nawet nie automat, wyrok bylby juz zapisany w
    > prawie, sedzia w takim wypadku jedynie to potwierdza

    Ok, wiec automat pisze prawo a drugi robi za bieglego?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 86. Data: 2010-10-25 07:34:10
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 22-10-2010 06:24, Liwiusz pisze:

> [...]
    > p.Ryszarda C., mordercy śp.Marka Rosiaka. Na trzy miesiące. Mogę się
    > założyć, że śledztwo potrwa jakiś rok, potem przez dwa lata sprawa
    > będzie wlokła się po sądach...
    >
    > Zarobi (co najmniej!) parudziesięciu prawników, kupa psychologów,
    > ekspertów od kryminalistyki, którzy przebadają pistolet i przeanalizują
    > skład użytego prochu, zarobi parę tysięcy dziennikarzy...
    >
    > W normalnym kraju p.Ryszarda C. wzięto by od razu na przesłuchanie,
    > które trwałoby cały dzień (a i noc, jeśli potrzeba)Hmmm.... Nazajutrz
    > stanąłby przed sądem, w ciągu dwóch godzin zostałby skazany - i za dwa

    Jak to ładnie ktoś ujał (chyba Fukuyama, ale głowy nie dam) - proste
    rozwiązania każdego problemu mają tylko ludzie prymitywni i dyktatorzy.

    JKM nie ma potencjału na dyktatora, zresztą tych pierwszych jest
    przeważająca większość. Dyktatorzy to elita.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 87. Data: 2010-10-25 08:00:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/25/2010 08:36 AM), szerszen wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > wiesz przyjmujac taki punkt widzenia, to wogole powinnismy zrezygnowac z
    > systemu karnego :)

    Tylko tych części których nie da się choćby częściowo "odkręcić" kiedy
    okaże się że pomyłka.

    Uwięzionego da się uwolnić i wypłacić godziwe
    zadośćuczynienie+odszkodowanie. Zabitego nie da się wskrzesić.

    p. m.

  • 88. Data: 2010-10-25 09:32:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    k.com...

    > Ok, wiec automat pisze prawo a drugi robi za bieglego?

    i jak dlugo zamierzasz sie tak cofac, i o co sie martisz, o sumienie
    piszacego prawo, czy wykonujacego wyrok?
    zapewniam cie ze nie masz sie o co martwic

  • 89. Data: 2010-10-25 09:35:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Tylko tych części których nie da się choćby częściowo "odkręcić" kiedy
    > okaże się że pomyłka.

    no wiec wlasnie, niczego w systemie karnym nie dasz rady cofnac

    > Uwięzionego da się uwolnić i wypłacić godziwe
    > zadośćuczynienie+odszkodowanie. Zabitego nie da się wskrzesić.

    godziwe?
    to znaczy jakie, czasu nie cofniesz, jak zamierzasz zrekompensowac
    czlowiekowi lata spedzone w pierdlu, utrate rodziny, nieobecnosc podczas
    wychowania i dorastania dzieci itd?
    ile to bedzie godziwe, 1000 miesiecznie czy 1000000 miesiecznie?
    i kto bedzie ustala ta godziwosc, ci co obecnie, co twierdza, ze nie moga
    zasadzac wyszych odszkodowan, bo do tej pory sie to u nas niepraktykowalo?

  • 90. Data: 2010-10-25 10:08:38
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Adam Kłobukowski" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:i9rlgt$c63$...@n...news.atman.pl...

    > a co to za argument?
    > oni siedza w pierdlu, a nie sa na wczasach

    Wiesz... znam takich (mógłbym podać imię, nazwisko i adres, bo i owszem
    - nawet posiada taki gospodarstwo rolne), którzy na zimę chętnie idą do
    pierdla na pół roku. Dla nich czysta oszczędność. A co gorsza "on się
    więzienia nie boi, bo mu tam było dobrze".

    Tylko roboty przymusowe.
    Więzień ma zarobić na swój czynsz, wikt i rumserwis.
    Ew. do wyboru może mieć opcjonalnie sprzedaż narządów.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.