  • 761. Data: 2020-10-22 20:57:31
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5f91c305$0$558$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 22.10.2020 o 19:18, J.F. pisze:

    >Czyli jednak im do czegoś potrzebne.

    >Tak czy inaczej - co to kurwa za pomysł, że jak kogoś oblejesz wodą
    >to on należy już do mafii i nie można się wypisać?

    >Władza się ugnie nawet przed 60% a jako postawkę do ugięcia będzie
    >mówić o oczekiwaniach tych 98%.

    A jak sie okaze, ze to nie 60%, tylko 49%, a reszcie sie to mowienie o
    98% nie spodoba ?
    Trzeba wiedziec ile naprawde :-)

    >A to swojej parafii nie ma?

    Moze i ma, ale jak chodzi na msze do jednostki ?

    >Coś czuję, że właśnie przewalili wahadełko i jeszcze za naszego życia
    >zobaczymy w polsce to, co w irlandii.

    Bardzo mozliwe ... choc Nowoczesna nie ma jakis wielkich notowan,
    a roszczeniowa postawa LGBT nie pomaga :-)

    Choc przynajmniej mielibysmy jasnosc - kto tu co obiecuje :-)

    J.

  • 762. Data: 2020-10-22 23:02:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.10.2020 o 19:10, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz - sugeruja, ze jedno odszkodowanie juz dostala ... dwa sie
    > jej naleza ?

    Może tamto, to była pierwsza rata :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 763. Data: 2020-10-23 00:29:09
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Może tamto, to była pierwsza rata :-)

    IMHO zaliczyłeś podstawy filozofii kapitalizmu śpiewająco ;-)

    --
    A. Filip

  • 764. Data: 2020-10-23 06:22:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2020 o 20:57, J.F. pisze:

    > A jak sie okaze, ze to nie 60%, tylko 49%, a reszcie sie to mowienie o
    > 98% nie spodoba ?
    > Trzeba wiedziec ile naprawde :-)

    No właśnie nie wiadomo, a mówi się o 98% uzasadniając różne kurewstwa.

    > Moze i ma, ale jak chodzi na msze do jednostki ?

    Całkiem możliwe - w jednostce lepiej kontrolują:P

    > Bardzo mozliwe ... choc Nowoczesna nie ma jakis wielkich notowan,
    > a roszczeniowa postawa LGBT nie pomaga :-)

    Ale ja nie piszę o opozycji, bo to inny temat, a o to co kk odpierdalaa
    w przekonaniu o własnej bezkarności.

    --
    Shrek

  • 765. Data: 2020-10-23 08:28:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.10.2020 o 00:29, A. Filip pisze:

    > IMHO zaliczyłeś podstawy filozofii kapitalizmu śpiewająco ;-)

    Przede wszystkim chciałem pokazać, że stwierdzenie po 15 latach tego nie
    jest proste.

    --
    Robert Tomasik

  • 766. Data: 2020-10-23 17:46:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No właśnie nie wiadomo, a mówi się o 98% uzasadniając różne
    >kurewstwa.

    A to IMO zalezy.
    Wladza, ktora nie chce - tak nie mowi.
    Wladza, ktora chce ... nie musi uzasadniac :-)
    Kosciol ... a co z tego, ze mowi, jak wladza nie chce, to nie
    poslucha.

    >Ale ja nie piszę o opozycji, bo to inny temat, a o to co kk
    >odpierdalaa w przekonaniu o własnej bezkarności.

    No to nie jestem takim optymistą.
    Na razie chyba na tyle malo odpierdzolil, ze katolikom i zwolennikom
    PiS sie moze nawet podoba, a przeciwnikom ... oni na razie sa w
    mniejszosci :-)

    J.

  • 767. Data: 2020-10-23 18:27:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.10.2020 o 17:46, J.F. pisze:

    > A to IMO zalezy.
    > Wladza, ktora nie chce - tak nie mowi.
    > Wladza, ktora chce ... nie musi uzasadniac :-)
    > Kosciol ... a co z tego, ze mowi, jak wladza nie chce, to nie poslucha.

    Tak czy inaczej wycierają sobie mordę ludzmi, którzy ich nie popierają
    ani do ich mafii nie należa.

    > No to nie jestem takim optymistą.

    Zobaczymy. Już znacznie utracili w stosunku do lat 90.

    > Na razie chyba na tyle malo odpierdzolil, ze katolikom i zwolennikom PiS
    > sie moze nawet podoba, a przeciwnikom ... oni na razie sa w mniejszosci :-)

    Zwolennicy pis... jak już pisałem - im by się spodobała jakby co 1000 z
    nich bez wyroku rozstrzelać. Co do katolików - może obracam się w
    specyficznym towarzystwie, ale nawet ci praktykujący (czyli już
    mniejszość) są bardzo mocno krytyczni. Sami chodzą ale już zupełnie jest
    im obojetne co robią ich dzieci. Zresztą parktykujących (chodzących na
    mszę) było już w 2018 tylko 38 procent. Realnie idenentyfikujących się
    na poważnie z kościołem jest pewnie z 60%.

    --
    Shrek

  • 768. Data: 2020-10-24 08:37:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dodaj uczestniczących w mszach na żywo (transmisje na wielu kanałach TV i
    livestream).

    -----

  • 769. Data: 2020-10-24 09:24:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.10.2020 o 08:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dodaj uczestniczących w mszach na żywo (transmisje na wielu kanałach TV
    > i livestream).

    Dodałem - z 38 zrobiłem 60% mało? Może jeszcze komunię zdalnie
    przyjmują? Bo tam to to nawet nie niskie dziesiąt procent.

    --
    Shrek

  • 770. Data: 2020-10-24 12:43:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dodałem - z 38 zrobiłem 60% mało? Może jeszcze komunię zdalnie
    > przyjmują? Bo tam to to nawet nie niskie dziesiąt procent.

    38-60, masakra.

    --
    Marcin