  • 551. Data: 2020-10-15 19:16:32
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.10.2020 o 11:07, Liwiusz pisze:

    > "gwałtu nie było" w sensie: nie było stosunku.

    Gwałtu nie było w sensie gwałtu. A stosunku w sensie stounku - nie rub
    pewexu.

    Poważnie - to ja poproszę.

    > Tylko dlatego, że do chrztu kościół ma bardzo małe wymagania - może go
    > przeprowadzić ktokolwiek gdziekolwiek, niemalże jakkolwiek. Choć jeśli
    > okazałoby się, że nawet do tych prostych czynności nie doszło, to
    > znaczy, że chrztu nigdy nie było.

    Brakuje mi jednego - co jeśli ktoś ochrzczony być nie chce. Wystarczy
    kogoś złapać, polać wodą pod przymusem i już jest członkiem KK i nie da
    się tego odwrócić? Bo co - bo ktoś tak sobie wymyślił? I co - jestem
    zobowiązany jako wyznanie wpisać "katolik", bo zostałem ochrzczony?

    Wracając do naszej dyskusji unieważniamy małżeństwo, którego strony się
    na nie zgodziły (pomijając jakieś przypadki pod przymusem, ale nie o tym
    rozmawiamy). Więc małżeństwo było, tylko zostało unieważnione - a nie
    nigdy go nie było.

    A na poważnie - niech sobie katolicy robią co chcą - kurwę z logiki też
    - cała ich organizacja oparta jest na bzdurach. Są tacy co uważają że
    ziemia jest płaska, są tacy co uważają, że ziemie stworzył dziadek przed
    resztą kosmosu bodajże w trzecim dniu. Nie mój cyrk, nie moje małpy. No
    chyba że uważają, że należę do tego cyrku i wypisac się nie mogę.

    --
    Shrek

  • 552. Data: 2020-10-15 19:22:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.10.2020 o 15:03, Liwiusz pisze:

    > Przypomina mi to dowcip, jak to na zjeździe ateistów, czy innych
    > komunistów, postanowiono wyklinać pana Boga. Wszyscy wyklinają oprócz
    > jednego. Antek, a dlaczego ty nie wyklinasz pana Boga - pytają się go. -
    > Bo ja naprawdę w niego nie wierzę.

    Nie da się nie zauważyć, że coś jest na rzeczy;)

    > I takich to mamy w większości ateistów, którzy niby w Boga nie wierzą,
    > ale na słowo chrzest srają w majty. Też jestem ateistą i mi wisi i
    > powiewa, czy jestem ochrzczony, czy nie, a swoją przygodę z kościołem
    > skończyłem na komunii - i nie robię mu z tego powodu żadnych wyrzutów.

    Mi wisi i powiewa, czy mnie wodą oblali czy nie. Natomiast nie jest mi
    obojętne, że na postawie tego zabobonu roszą sobie jakiekolwiek prawa do
    mnie (choćby pomysł, że jako katolik mam jakiś ich praw przestrzegać) i
    tego że powołują się na moją osobę w charakterze większości katolickiej.
    I to już mi nie wisi.

    --
    Shrek

  • 553. Data: 2020-10-15 19:46:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.10.2020 o 12:31, Liwiusz pisze:
> [...]

    To z innej beczki skoro jestśmy przy stosunkach - skoro dajmy na to na
    przykład kurski (ale podstaw sobie kogo chcesz - ten akurat jest
    rozpoznawalny i go pamiętam) ruchał jak był w małżeństwie to cudzołożył? :P

    --
    Shrek

  • 554. Data: 2020-10-15 20:37:16
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > przykład kurski (ale podstaw sobie kogo chcesz - ten akurat jest
    > rozpoznawalny i go pamiętam) ruchał jak był w małżeństwie to

    Ależ on był *wtedy* przekonany że jest w świętym i nierozerwalnym
    związku małżeńskim, dopiero potem przestało mu to przekonanie pasować.

    Kościelne "rozwody" są jak dla mnie klasycznym przykładem prawniczego
    rozwiązywania problemów: Jak rozerwać święty nierozerwalny związek
    małżeński "póki śmierci was nie rozłączy" bez śmierci?
    Po prostu uznać że małżeństwa nigdy (skutecznie) nie było.
    Bardzo logiczne podejście (dla prawników), nieprawdaż? :-)

    Prawnik (świecki) czego nawet na prawie kanonicznym się może nauczyć.
    Nie tylko cynizmu.

    --
    A. Filip

  • 555. Data: 2020-10-15 21:05:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.10.2020 o 20:37, A. Filip pisze:

    > Ależ on był *wtedy* przekonany że jest w świętym i nierozerwalnym
    > związku małżeńskim

    Ale co mają jego przekonania do przekonania Liwiusza, że małżeństwa nie
    było? Jak robimy kurwę z logiki to do końca:P małżeńtwa nie było - ktoś
    tu jest kurwiarzem - tak wynika z logiki Liwiusza:P

    --
    Shrek

  • 556. Data: 2020-10-15 21:32:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-15 o 19:46, Shrek pisze:

    > To z innej beczki skoro jestśmy przy stosunkach - skoro dajmy na to na
    > przykład kurski (ale podstaw sobie kogo chcesz - ten akurat jest
    > rozpoznawalny i go pamiętam) ruchał jak był w małżeństwie to cudzołożył? :P

    To zależy co rozumiesz pod pojęciem cudzołożyć. Jeśli współżyć z cudzą
    żoną, to nie cudzołożył. Tylko nie wiem jakie to ma znaczenie?

    --
    Liwiusz

  • 557. Data: 2020-10-15 21:32:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-15 o 20:37, A. Filip pisze:
    > Prawnik (świecki) czego nawet na prawie kanonicznym się może nauczyć.
    > Nie tylko cynizmu.

    Ależ stwierdzanie nieważności umów to chleb powszedni świeckiego
    prawnika i nikt wówczas się tym nie burzy.

    --
    Liwiusz

  • 558. Data: 2020-10-15 21:33:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-15 o 21:05, Shrek pisze:

    > Ale co mają jego przekonania do przekonania Liwiusza, że małżeństwa nie
    > było? Jak robimy kurwę z logiki to do końca:P małżeńtwa nie było - ktoś
    > tu jest kurwiarzem - tak wynika z logiki Liwiusza:P

    W mojej logice współżycie bez ślubu nie oznacza kurwiarza, ale co ja tam
    wiem :)

    --
    Liwiusz

  • 559. Data: 2020-10-15 22:18:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.10.2020 o 21:33, Liwiusz pisze:

    > W mojej logice współżycie bez ślubu nie oznacza kurwiarza, ale co ja tam
    > wiem :)

    Ale w logice kościoła katolickiego już bardziej. No i co - zapętliliśmy
    się;)

    --
    Shrek

  • 560. Data: 2020-10-15 22:19:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.10.2020 o 21:32, Liwiusz pisze:

    > To zależy co rozumiesz pod pojęciem cudzołożyć. Jeśli współżyć z cudzą
    > żoną, to nie cudzołożył. Tylko nie wiem jakie to ma znaczenie?

    A co mówi kościół?

    --
    Shrek