  • 141. Data: 2020-10-04 00:27:30
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-09-27 o 23:44, Kviat pisze:
    > Nie przeszkadza im religia w szkołach, finansowanie sekty religijnej z
    > budżetu państwa, nie przeszkadzają im funkcjonariusze kościoła w
    > urzędach, wojsku, policji... wieszają krzyże w publicznych instytucjach
    > i bronią ich jak niepodległości. Ale oczywiście to islamskie państwa
    > wyznaniowe są złe. Tak jakby spali na lekcjach historii. Jak ci ludzie
    > godzą te sprzeczności w swoich głowach?

    Bo to są najgorsze prostackie chamy, którzy wzbogacili się kosztem ludu,
    a przedtem słoma z butów im wyłaziła.
    Jestem katoliczką, ale uważam, że wszystko ma swoje granice.

    --
    animka

  • 142. Data: 2020-10-04 01:02:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.10.2020 o 22:40, Kviat pisze:

    > Czyli dla ciebie wiarygodne informacje są tylko wtedy, gdy znasz
    > pokrzywdzonego osobiście, a na resztę zamykasz oczy i zatykasz uszy?
    > Te wszystkie odszkodowania za ukrywanie pedofilów płacone przez tę mafię
    > i przez to bankructwa ich oddziałów w wielu państwach na świecie to
    > niewiarygodne bredzenie?
    > Dobrze się czujesz?

    Dla m nie są wiarygodne te informacje, które pochodzą z wiarygodnych
    źródeł. Dziennikarze nie są wiarygodnym źródłem. Zbyt wiele razy
    uczestniczyłem w wydarzeniach, które później relacjonowali i wiem, jak
    bardzo ich relacja odbiega od rzeczywistości. Na tej podstawie mam prawo
    sądzić, że pozostałe ich rewelacje są tak samo wiarygodnie relacjonowane.

    Osobiście uważam za trochę niedorzeczne, że dorośli faceci, zamiast
    zakładać rodziny żyją w celibacie. Oczywiście jest to ich wybór. Są
    przecież klasztory, ale tam śluby składa się na określony czas.
    Oczywistym jest, ze w grupie osób żyjących w celibacie będzie
    nadreprezentacja statystyczna różnych dewiaci, ale trudno przyjmować, że
    to są wszyscy.

    W którym kraju - z ciekawości - upadł kościół z powodu odszkodowania?

    --
    Robert Tomasik

  • 143. Data: 2020-10-04 01:06:35
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Od paru lat np. ilość małżeństw kościelnych maleje jakieś 5% rocznie.

    Maleje o wiele więcej niz 5%. Teraz żyją bez ślubów i cywilnych i
    kościelnych i mają to w d....Grunt, że są szczęśliwi i wezma sobie śluby
    dopiero jak mają 100% pewność co do siebie.
    Nie to co kiedyś rodzice wydać musieli dużo pieniędzy na córkę czy syna
    wydać huczne wesele, a wkrótce te małżeństwa rozpadały się.
    Na śluby i wesela teraz stać tych co się w telewizji afiszują przed
    kamerami i chcą się pochwalić światu swoimi podróżami poślubnymi i
    pierścionkami z brylantami.
    Czyli sa dwa światy: bogaczy i mniej uprzywilejowanych. Bogaczy stać
    nawet na 10 ślubów i rozwodów to sobie szaleją.
    Zauważyłam kiedyś, że w pracy bardziej uprzywilejowane są matki samotne
    niż mężatki i rozwódki.

    --
    animka

  • 144. Data: 2020-10-04 01:11:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-09-29 o 10:43, J.F. pisze:
    > Użytkownik "_Master_"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Grzechem sa tez czyny heteroseksualne pozamalzenskie.

    Nie przejmuj się:-) Kto by sie przejmował co uważa za grzech ksiądz
    pedał lub ten co dzieci gwałci.

    > W islamie to nawet bardzo powaznym grzechem - grozi ukamieniowanie.

    Biedne kraje nie mają wsparcia, rozumu, brak dostępu do kultury, to żyją
    jak dzicy.

    --
    animka

  • 145. Data: 2020-10-04 01:18:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-09-29 o 10:47, J.F. pisze:
    > Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup

    > Ale to teraz, czy rok temu ?
    > Bo teraz wirus troche koscioly przetrzebil.
    >
    > Mlodzi odchodza, starzy sie starzeja ... i coraz trudniej do kosciola
    > pojsc ..

    > Ale chodzenie na msze nie oznacza, ze sie wierny ze wszystkim co slyszy
    > z ambony zgadza.

    Raz wyszłam z kościola jak ksiądz proboszcz pijak i pedał zaczął
    straszyć ludzi sztanem.
    Nie mogłam tego słuchać.

    > I przy urnie moze wybrac po swojemu.
    >
    > Ba, gdzies w latach 90-ty powstalo u nas powiedzenie "niewierzacy
    > praktykujacy" ...

    Może w domu po cichu praktykował, bo bał się wylecieć z pracy, nie
    chciał zrezygnować z dóbr.

    --
    animka

  • 146. Data: 2020-10-04 01:42:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-09-29 o 19:36, Kviat pisze:
    > Oczywiste zacznie być, gdy płacenie za to również przestanie być
    > obowiązkowe.

    Jezus nie brał szmalu za nauki. A teraz tyle gołodupków ze wsi napchało
    się do kościoła, bo mają wikt i opierunek za darmo i jeszcze szmal na
    drogie ciuchy, żeby wyjść w miasto po cywilnemu.

    --
    animka

  • 147. Data: 2020-10-04 01:44:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-09-29 o 19:46, Kviat pisze:

    > To nie jest prawda.
    > Nie da się wystąpić z KK. Nie ma możliwości w sposób jednoznaczny
    > wystąpić z KK. Nie da się i już. Zrobią tylko adnotację, a nie wykreślą.
    > Nawet na prawo dotyczące przetwarzania danych osobowych też mają wylane.
    >
    > Choć raz spróbuj zapoznać się z tematem zanim coś napiszesz.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Skończ już z tym powrotem do zdrowia bo to już bardzo nudne się zrobiło.

    --
    animka

  • 148. Data: 2020-10-04 01:52:08
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-09-30 o 15:05, Olin pisze:

    > Wystarczy nie pozwalać im zostać ministrantami, jeździć na oazy i
    > pielgrzymki; a najlepiej żeby w ogóle nie chodziły na religię.
    > Wtedy unikną kontaktów z pedofilami.

    Kiedyś rodzice chodzili z dziećmi do kościola na religię. Siedzieli w
    ostatnich ławkach i słuchali. Bo Kościół to Kościół, a Szkoła to Szkoła.
    Podobało mi się jak zakonnica prowadziła lekcje religii. Do dziś
    pamiętam co powiedziała. Kościół jest także w Twoim domu. Twój dom to
    Świątynia.

    --
    animka

  • 149. Data: 2020-10-04 02:03:14
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-01 o 13:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Moze koscielny sprzatac, ksiadz moze ... ale bardziej o mechanizm mi
    > chodzi - sasiad sie nie pytal czy wierzacy czy nie, grafik wreczyl.
    >
    > No i ktos mu musial powiedziec, ze nowym sasiadom ma wreczac ... a moze
    > to aktywista i sam wie, co do niego nalezy ...

    > No, kogos tam pewnie zainteresuje, moze z czystej ciekawosci.

    > To maja inny problem - jak transmitowac msze w internecie ... no i jak
    > pieniadze na parafie zbierac, bo tacy nie bylo.

    Stawiają już wpłatomaty pod kościołami na datki.
    Podobno na tacę można też kartą płacić.

    --
    animka

  • 150. Data: 2020-10-04 02:52:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-03, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    isko-pod-koscio
    -s93S-bNX7.html

    > Jebłem... :)
    > Jak sie troche poczyta fb, tiktoka czy instagrama to szybko sie
    > człowiek przekonuje ze dzisiejsze młode pokolenia to w sporej czesci
    > zbior debilków nie umiejacych zdania sklecic bez błedów...

    Nie sądzę, choć jako, że jestem to starsze to sam mam często tendecje
    tak to interpretować. Natomiast powyżej jest jeden z przykładów, nie na to,
    że durniów przybywa, a na to że stają się bardziej widoczni i słyszalni.
    Dobra zmiana ośmiela.

    --
    Marcin