    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f774d3a$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f779028$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 4 Oct 2020 01:02:40 +0200

    W dniu 02.10.2020 o 22:40, Kviat pisze:

    > Czyli dla ciebie wiarygodne informacje są tylko wtedy, gdy znasz
    > pokrzywdzonego osobiście, a na resztę zamykasz oczy i zatykasz uszy?
    > Te wszystkie odszkodowania za ukrywanie pedofilów płacone przez tę mafię
    > i przez to bankructwa ich oddziałów w wielu państwach na świecie to
    > niewiarygodne bredzenie?
    > Dobrze się czujesz?

    Dla m nie są wiarygodne te informacje, które pochodzą z wiarygodnych
    źródeł. Dziennikarze nie są wiarygodnym źródłem. Zbyt wiele razy
    uczestniczyłem w wydarzeniach, które później relacjonowali i wiem, jak
    bardzo ich relacja odbiega od rzeczywistości. Na tej podstawie mam prawo
    sądzić, że pozostałe ich rewelacje są tak samo wiarygodnie relacjonowane.

    Osobiście uważam za trochę niedorzeczne, że dorośli faceci, zamiast
    zakładać rodziny żyją w celibacie. Oczywiście jest to ich wybór. Są
    przecież klasztory, ale tam śluby składa się na określony czas.
    Oczywistym jest, ze w grupie osób żyjących w celibacie będzie
    nadreprezentacja statystyczna różnych dewiaci, ale trudno przyjmować, że
    to są wszyscy.

    W którym kraju - z ciekawości - upadł kościół z powodu odszkodowania?

    --
    Robert Tomasik